.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تساوي تلخ مقابل 96 هزار تماشاگر در دقيقه 91

تيم فوتبال پرسپوليس برابر الغرافه قطر به نتيجه تساوي 1-1 رسيد. در چارچوب هفته چهارم و آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۹6 هزار تماشاگر به مصاف الغرافه قطر رفت که نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت. ارندو دیندانه بازیکن الغرافه در دقیقه ۱۴ به دلیل مصدومیت از ناحیه دست تعویض و به بیمارستان اعزام شد. روشن ایرماتوف ازبکستانی داور مسابقه به حامد شامی از الغرافه کارت زرد نشان داد.
در دقيقه 72 فرهاد مجيدي مهاجم ايراني تيم الغرافه به دليل فريب دادن داور (براي گرفتن پنالتي) كارت زرد دوم را از داور گرفت و از زمين اخراج شد. او به هنگام ترك ميدان پيراهن اصلي را از تنش در آورد و با پيراهن آبي رنگ به رختكن رفت كه توسط انبوه تماشاگران قرمز پوش هو شد!
دقيقه 84: علي كريمي مهاجم محبوب قرمزپوشان با حركتي تكنيكي تك گل پرسپوليس را وارد دروازه تيم قطري كرد و شادي را به ورزشگاه ارمغان آورد.
دقيقه 91: در آخرين دقايق ديدار، تيم الغرافه با ضربه محكم و ديدني لاورانسه گل تساوي را به ثمر رساند تا اين ديدار با حساب 1-1 مساوي خاتمه يابد.

حاشيه ديدار پرسپوليس و الغرافه

* برخی از هنرپیشه‌ها مانند احمد نجفی، داود رشیدی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*هنگام ورود مسئولان قطری به ورزشگاه آزادی برخی از تماشاگران علیه آنها شعار سر دادند که با درخواست رویانیان و زارع این شعارها تمام شد.
* شعارهای زیادی علیه فرهاد مجیدی سر داده می‌شود.
* وزش شدید باد قبل از بازی گردو خاک زیادی در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد.
* حدود ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند و ظرفیت ورزشگاه آزادی تقریبا تکمیل شده است.
*اروندو دیدانه بازیکن تیم الغرافه در دقیقه ۱۲ از ناحیه دست مصدوم و تعویض و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شد.
*شماری از هواداران استقلال فرهاد مجیدی را تشویق کردند و او هم به سمت آنها رفت و برایشان دست تکان داد.
*پیش از آغاز مسابقه نیز به خاطر درگذشت بازیکن ایتالیایی در میدان یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* مجیدی مچ بند آبی بر دستش بسته و تماشاگران پرسپولیس هر زمانی که فرهاد مجیدی صاحب توپ می شود او را هو می‌کنند. برخی بازیکنان الغرافه هم مچ بند آبی بسته‌اند.
*کارلوس کی‌روش و مربیان تیم ملی با لباس‌های قرمز در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند. بهداد سلیمی و منصوریان نیز در استادیوم حضور دارند.

..............................................
امروز تيم فوتبال پرسپوليس در آغاز دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الغرافه قطر مي‌رود. هفته اول از دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود تا تیم‌ها در چهارمین هفته مسابقات وارد فاز چالش جدیدی از رقابت شوند.

در حساس‌ترین رقابت پرسپولیس که همچنان روزهای پرفراز و نشیبی را در فوتبال ایران سپری می‌کند برای قطعی کردن صعود خود از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر می‌رود.
سرخپوشان البته در آسیا برخلاف لیگ ایران تیمی باثبات نشان داده‌اند و هم در بازی‌های خانگی و هم در خارج از خانه موفق عمل کرده‌اند. در سوی مقابل الغرافه هفته پایانی لیگ قطر را با بردی پرگل مقابل السد، آخرین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا جشن گرفت، هرچند که در پایان این رقابت‌ها رتبه نه چندان مناسب ششمی از آن دومین تیم پرافتخار فوتبال قطر شد. پرسپولیس در بازی رفت با ۳ گل مقابل میزبان قطری خود به برتری رسید تا ضمن کسب هر ۳ امتیاز و حفظ صدرنشینی با ۷ امتیاز شانس اول صعود از گروه چهارم لقب بگیرد. الغرافه نیز که از وجود فرهاد مجیدی، کاپیتان پیشین استقلال و چند لژیونر برزیلی و مراکشی دیگر در ترکیب خود بهره می‌برد در دور رفت با ۲ تساوی و یک شکست و با کسب ۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

*تقابل علی کریمی و فرهاد مجیدی در دیدار رفت پرسپولیس و الغرافه قطر

این دیدار می‌تواند از جذابیت‌‌های زیادی نیز برخوردار باشد؛ از حضور پرشمار تماشاگران سرخ‌پوش که به قول علی پروین اگر تگرگ هم ببارد باید حضوری ۱۲۰ هزار نفری و پرشمار در ورزشگاه آزادی داشته باشند گرفته تا نیاز دو تیم برای کسب هر ۳ امتیاز. از دیگر نکات جذاب این مسابقه می‌توان به بازگشت فرهاد مجیدی به ورزشگاه آزادی اشاره کرد آن هم در حالی که سابقه گلزنی با پیراهن استقلال به حریف سرخ‌پوش را دارد.

پرسپولیس که تا پیش از این در هفته‌های چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ۲ دوره‌ای که حضور داشته مقابل حریفانش متحمل شکست‌های پرگلی شده قصد دارد با کسب یک پیروزی شیرین مقابل الغرافه ضمن شکست طلسم هفته چهارم، با ۱۰ امتیاز صعودش به مرحله حذفی این رقابت‌ها و حضور در جمع ۱۶ تیم برتر آسیا را قطعی کند.
پرسپولیس در ۳ دیداری که در تاریخ این رقابت‌ها مقابل الغرافه تجربه کرده ۲ برد و یک باخت را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. یکی از این دو برد در فصل ۲۰۰۹ و با نتیجه ۳ بر یک و با گل‌های ابراهیم توره، نیکبخت واحدی و مازیار زارع در ورزشگاه آزادی برای سرخ‌پوشان به دست آمد و پرسپولیسی‌ها که در هفته دوم لیگ قهرمانان امسال نیز در خانه بردی پرگل را در دومین روز سال جدید مقابل الشباب امارات جشن گرفتند در خانه به دنبال تکرار خاطرات شیرین در ورزشگاه آزادی هستند.

پرسپولیس در صورت برتری در دیدار سه شنبه صعودش را به مرحله بعد قطعی می‌کند و باید در ادامه برای سرگروهی بجنگد. در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان در خانه از الشباب امارات پذیرایی می‌کند.

جدول گروه چهارم در پایان دور رفت:
۱- پرسپولیس ۷ امتیاز
۲- الهلال عربستان، ۳ امتیاز
۳- الغرافه قطر، ۲ امتیاز، تفاضل ۳-
۴- الشباب امارات، ۲ امتیاز، تفاضل۵-

از گروه دوم این مسابقات العربی قطر که تا به حال در رقابت‌های امسال امتیازی را کسب نکرده همراه با هادی عقیلی در خانه از پاختاکور ازبکستان پذیرایی می‌کند.

*جدول رده‌بندی گروه دوم در پایان دور رفت رقابت‌ها:

۱- الاتحاد عربستان، ۹ امتیاز
۲- بن‌یاس امارات، ۴ امتیاز، تفاضل ۱+
۳- پاختاکور ازبکستان، ۴ امتیاز، تفاضل ۲-
۴- العربی قطر، بدون امتیاز

گفتنی است، سه شنبه ۴ دیدار در منطقه شرق آسیا طبق برنامه زیر از گروه‌های ششم و هشتم رقابت‌ها برگزار می‌شود:

گروه ششم:
توکیو ژاپن - بیجینگ گوان چین
بریسبن استرالیا - اولسان کره‌جنوبی

گروه هشتم:
چونبوک موتورز کره‌جنوبی - بوریام یونایتد تایلند
گوانگژو چین - کاشیوا ریسول ژاپن

همچنین چهارشنبه در هفته چهارم تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان دو نماینده دیگر کشورمان در گروه اول و سوم این دیدارها در دو مسابقه حساس خارج از خانه به ترتیب به مصاف الجزیره امارات و لخویای قطر می‌روند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.563 seconds.